Brev:
Aftensmad 27 måneder
2. november 2012
Alder:
2 år, 3 mdr.
Aftensmad 27 måneder
Hej Helen
Vores søn på 2 år og tre måneder spiser ofte kun meget lidt eller ingenting til aftensmad.
Vi har siden han begyndte at spise almindelig mad tilbudt ham aftengrød, men kan ikke finde ud af om det er på tide at stoppe med det.
Hvis jeg skal sætte tal på så spiser han ok eller mere 1-2 dage om ugen, måske tættere på en end på 2.
Han spiser altid godt til frokost både her i weekenden og i vuggestuen og ham spiser oftest godt om morgenen.
Han får lov at forlade bordet når han synes han er færdig hvilket vi har det ok med - men vi er meget frustrerede hvis han ikke har spist.
Han er for tiden meget temperamentsfuld, siger nej til alt, bliver rasende når han ikke kan finde ud af noget eller ikke får din vilje.
Har du nogle gode råd til os? Hvordan får han nok næring, når han ikke vil spise til aften? Og skal han stadig have aftengrød?
Hilsner Maria